Sunday, January 23, 2011

CLIMBING


SORI lama dah tak update blog ni. dah bersawang2 dah.Finally aku update gak. Sekarang nie aku ,cik hubby n adik meme sedang giat practice untuk mendaki kinabalu mac nanti. Hemmm nasib baik cik hubby sibuk nak ikut masa register bulan mei thn lepas.klu tidak aku pun tak tahu nak teruskan ke tak. aduhai latihan intensive ni sangat la hebatnya. masa naik gunung tampin aritu aku balik demam seminggu. Semalam baru balik mendaki gunung dato pulak, Aduhai sungguh steep nya gunung tu. 10 tahun dulu mungkin aku masih slim naik mcm x ada apa jer. tapi sekarang pancit aku dibuatnya. Ari ni my body aching like all d nerves become harden. Sampai my buttock pun hurt so much bila nak duduk. Aduhh sangat sakit badan ku ini. Tapi bila tgk cik hubyy n meme ok jer ...rasa malu lak aku.
masa mendaki tu aku tinggal kan cik hubby d belakang sbb dia kuat ...klu aku di belakang aku pun sama2 letih. tapi masa turun aku tgk cik hubby mcm sedih jer aku x endahkan dia jd aku tgu la. Sudahnya aku pun pancit n lambat sampai. Tapi yg bgusnya cik hubby sgt2 perihatin. Walaupun aku tahu dia tak larat sgt tp siap give me a hand to help me go below. i tell you if u were being teated like that. you will be so appreciated.

No comments:

Post a Comment